Tim Burton Look on stardoll.com

Modell:

1.Börja med svart mascara.
2. Använd svart ögonskugga över hela ögonen.
3. Använd en Svart kajal penna runt nästan hela
ögonen.
4. Använd jus rosa läppstift.
5. Använd rosa rouge.
6.Använd nedre lös ögonfransar.
Och...
KLAR!
Och här är en bild för skojs skull XDD.
Du behöver:
Original videon:
BYE
//hello.
P.s
Det var några som tyckte att det var "själviskt" av mig att inte göra en film om
hur jag gör en design ^^".
Jag sa bara att jag inte ville göra en film.
Jag kan förklara lite nu om hur jag gör en design här och nu ^^.
Jag använder photoshop.
Och sedan använder jag mig av html koder.
Om ni vill lära er mer om hur man gör en design klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0