Söt make-up!

Hej!
Det var ett tag sen jag gjorde ett make-up tips så jag tänkte att jag
kunde göra det ^^.
Modell:

kagometokyomong

--
Du behöver:
1.Börja med att applicera vit eyeliner under ögat.
2. Applicera tjock mascara ( men inte över hela ögat).
3. Använd enkel rosa eyeliner över ögat.
4. Nu använderdu dig av lilla ögonskuga.
5.Använd en glittrig jus blå ögonskuggan över den
lilla ögonskuggan( om du tyckte att det blir snyggare
utan det blå så kan du skipa den här delen.)
6. Nästan klar!
Nu ska du bara använda lite rosa puder.
Användlite ögonfransar och...KLAR!
lycka till!
Min inspiration för det här make-up tipset:
Tumblr_lqrqbnlbhw1qajo36o1_500_large
Tumblr_lq6d86q95r1qdmbuyo1_500_large
Tumblr_llbcp7xmac1qfdal3o1_500_large
....
//hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0