Katy Perry on stardoll

Moshi moshi!
Jag ville göra ett Katy Perry smink tips..
Så jag gjorde det :P.
Du behöver:
1.Böja med att använda rosa hårfärg ( om du har
någonting mer lilla ta det!)
2.Använd lilla ögonskugga sen använder
du någon ögonskugga från LUXE.
3.Använd en mascara som gör så att dina
ögonfransar blir längre,sen använder
du en mascara som gör så att dina
ögonfransar blir fylligare.
4. Använd en svart eyeliner!
Men använd bara väldigt lite....
5.Använd ett rosa läppstift från LUXE.
6.Efterisom Katy har lilla ögon
i musikvideon så använder jag
ett par lilla linser från Sunny Bunny.
KLAR!
Katy Perry har blåt/lilla hår i musik
videon.
Men eftersom det inte finns i stardoll
så photoshopade jag bilden lite xD.
Här är musik videon:
Vilken kändis tycker ni att det ska vara nästa gång?
//hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0