dagens outfit (stardoll)

Detta är min outfit på stardoll idag ♥.
Blev ganska nöjd med den.
Kläderna är väldigt enkla. ^^
Temat är typ svart vitt.
Jag har på mig:
En msw blus som jag fick gratis föra msw.
Kjolen är från basics och man kan köpa den där för
40sc.
Och till sist så har jag på mig ett par skor från föra årets
Tingeling Halloween Couture shop ^^.
Och man kunde köpa dom för 90sc.
__
Eftersom misskokomoja också äger den här
bloggen så tänkte jag att jag kunde vissa hennes
stardoll outfit idag också ♥.
Hon har på sig:
En klänning från Innocent Smoothies som kostar 102sc.
Hon har sen på sig ett Heart Belt som är en gratis Hanna Montana
sak.
Till sist så har ett par SIU Black Higtop Shoes som man kan köpa i Shake it
up affären för 88sc ♥.
__
Så vad tycker ni? ^^
//hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0