dagens look

Hellos outfit:

Detta är min outfit idag! ^^

Det blev ovanligt mycket rosa.

Ska jag vara ärlig så tycker jag inte om rosa

så jätte mycket, men jag blev ändå väldigt nöjd med

den här outfiten :3.

Jag har på mig:

Ett Mortal Kiss halsband som jag köpte föra året

när det var REA i mortal kiss affären. ^^

Jag köpte halsbandet för bara 1sc :o!
Vilket är ett awesome pris om du frågar mig.

Klänningen fick jag gratis (konstigt nog).

Och jag tror att man inte kan få den länge ^^"..

Sorry!

Väskan är LE limited edition (!) och jag köpte den för

45sd.

Väskan är från föra kollektionen. :3

Och till sist så har vi skorna (faktiskt det ändå som man

kan köpa i starplaza nu XD).

Skorna kan man köpa för 90sc och dom är från fudge.

_

Misskokomojas outfit:


Skälv så älskar jag misskokomojas outfit idag.^^

Hon har på sig:

Tröjan är från den fantastiska designen -.Irina.- och Misskokomoja

köpte den för 38sd (!).

Kjolen får man gratis när man börjar på stardoll och jag vet inte

vad man kan köpa den.

Kanske i stardoll affären (?). :3

Tightsen är från sea off stars affären och man kan köpa den där för 11sc.

Vilket är ett awesome pris enligt mig ^w^.

Och till sist så har Misskokomoja på sig ett par "Coral Ballet Flats" som hon fick

för bara 2sc.

:3.

__

Så där var våra outfits för idag.

Eftersom jag har tråkigt så får ni en låt också xD:

 

Bigbang 2ne1 - Lollipop blir dagens låt ♥.

GD <333 XD.

sayonara

//Hello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0