Ny hotbuys klänning

Det finns en ny hotbuys klänning

i starplaza!

Den kostar 18sd.

Och den går att köpas i bizuo

Lite dyrt om du frågar mig.

Här har jag gjort en outfit som matchar klänningen!

Själv så tycker jag att klänningen ger

din MeDoll en perfekt höst/vinter look.

Den nya scarfen (Nonss) från pretty 'n love passar perfekt med

den klänningen.

Vad tycker ni om den nya hotbuys klänningen?

Hissar eller dissar?

Själv så hissar jag den.

Fast den skulle nog vara bättre om den

Var i svart eller vitt.


Det min Medoll har på sig (Förutom hotbuysen klänningen:

Cream Woven Scarf - Pretty 'n Love - 55sc

Folk stockings - Folk - 20sc

Indian shoes - Folk - 50sc

( Utan klänningen.)Sammanlagt: 125sc

//hello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0