hiss och diss ema 2011

 

Någon annan som såg på mtv ema?

Jag vet det var för några dagar sedan fast jag kan ändå skriva om det c:.

Även fast det här är en klar stardoll blogg så skriver vi också om (Harry Potter,

Mode, Kändisar och en masa andra roliga saker ^^.)

Här är dom som jag tyckte kläde sig sämst och bäst!

Hissar:

(Bild.)
Katy perry hade på sig en rosa klänning och skor från Jeremy Scott!
Älskar klänningen och det rosa håret ^w^.
Dissar:

Jag hade höga förväntningar på Jessie j, Men jag gillar verkligen

inte den här klänningen ^^'.

Sminket funkar inte heller till...

(Detta är bara min åsikt!)

Vi får hoppas att det blir bättre nästa gång!

Vem tyckte du var bäst på ema 2011?

//hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0