Viktigt!!

Det finns några som skriver anonyma kommentarer som inte är särskilt trevliga!
Blandannat så har någon skrivit såhär: azzzåå KÄFT tycker DU SJUNGER FINARE DÅ
Så jag ska moderera bloggen så inte alla kommentarer kommer in :( Era kommentarer kommer inte synas direkt tyvvär!
Tyvvär så fyllde den personen inte i några kontakt grejer utan skrev bara anonym som namn... :(
Om ni har någon aning om vem det kan vara så snälla säg till mig!

Om ni har några frågor så behöver ni inte kommentera utan ni kan bara skicka mejl till: [email protected]

Ni kan gärna göra födelsedags kort till mig och skicka till min mejl: [email protected]
Jag fyller år den 7:e Juni men kan tyvär inte säga hur gammal jag blir. :(

Men jag fyller något mellan: 1 - 100 så börja gissa!! :D /Misskokomoja

Upd: Jag har fortfarande inte hittat tjuven :( Snälla hjälp mig!!

Kommentarer
Postat av: Misskokomoja

Jag har fortfarande inte hittat tjuven så SNÄLLA hjälp mig...

2011-05-23 @ 10:39:57
URL: http://misskokomoja.blogg.se/
Postat av: ella

du fyller 11

2011-05-24 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0