Gillar ni mr.man bilderna på google!!

Heeej!
Har ni sett google idag? Det är skit roliga bilder där!! Ska visa några!!

















Jag tycker dom är jätte roliga!! Hoppas ni gillar dom!!
Jag gillar bilderna för att jag har läst böckerna när jag var liten och det är ganska roligt att se googles tolkning av dom!!         

                 

Hii! 5/5♥ I'm running for Ncg Today, And I need your help, Could you please vote me and tell me on my GB? I would reeally reaally appreciate it !! ;D RÖSTA MIG FÖR CG PÅ STARDOLL!!!!

                                                                                                                        ©Misskokomoja

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: Kul att du är med, men för att vara med måste du skriva ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar :) Ja man får bloggsvar på sin egen blogg! svarade i en kommentar, hoppas det inte gör något ;)

2011-05-09 @ 19:03:10
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0