Stardoll make-over.

Heeej!
Jag tänkte göra lite stardoll makeovers!
Vi börjar med denna!!

Du behöver:

Rosa läppstift från dot.

Svart maskara från dot.

Läppglans från Luxe

Rosa rouge från Dot.

Svart eyeliner från dot.

Yellow sparkling eyeshadow från luxe.

Peach colour kajal från dot.

Ljus Gul ögonskuggs penna från dot.

Lösogonfransar.

Linser från sunny bunny.


Modell lipstickan.

Före makeovern. Hon är väldigt förtjust i alla smycken.
Jag tyckte håret var fint så hon fickbehålla det.

Jag färgade istället håret lite orange brunt.
Hon hade ganska neutrala läppar för hennes look innan.

Här har jag satt på Läppstiftet, Läppglanset och maskaran.

Jag har satt på rouget, eyelinern, ögonskuggan,
glittrande ögonskuggan och persiko kajalen.

Här har jag också satt på lösögonfransar och linser.

Med de rätta accesoarerna blir medollen covergirl värd!
Nästa makeover kommer snart.
Säg till om ni vill att jag ska göra en på eran medoll!!

© Misskokomoja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0