Makeover

Heeej!
Här är en ny makeover!
Den här går i goth stil!


Du behöver:

Svart läppstift från Dot.

Läppglans från luxe.

Svart maskara från Dot.

Svart ögonskugga från Dot.

Svart glittrig ögonskugga från Luxe.

Svart eyeliner från Dot.

Svart Kajal från Dot.

Valfria Goth accesoarer.

Model:  Hello8000


Här är hur det ser ut innan.
Har fin frisyr! Bra goth färg så jag behöll den!

Nu har jag tagit bort alla saker från ansiktet.

Nu har jag satt på läppstiftet, läppglanset
och maskaran.

Vanliga ögonskuggan och den glittriga är på.

Eyeliner är fint för sig men eyelinern och
kajal är änu snyggare tillsammans. Så båda
är på!

En look är inte fullständig utan fina accesoarer.
Dessutom med rätt acessoarer är modellen
covergirl värd.

Nästa makeover kommer snart.
Säg till om ni vill att jag ska göra en på eran medoll!!

© Misskokomoja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0