sminka dig som Taylor Swift!

Heeej!

Hade lite tråkigt så jag tänkte att jag skulle göra ett smink

inlägg :)!
I detta inlägg så visar jag er hur man får en Taylor Swift insperarad

make-up på stardoll!

Själv är jag inget fan av Taylor...Jag gillar inte hennes musik.

Men jag har ingenting i mot henne ^-^.

Modell:


Galuya



Sminket som du behöver:



Tips:Finns det EJ i starplaza?
använd någonting liknande :)!

Använd ett väldigt rosa läppstift,sen använd ett mycket just
mörkare läppstift!

Använd läppglans från LUXE.


Applicera

ögonskugga längst ner vid ögonen.


Applicera den gula ögonskuggan ovanför

den föra ögonskuggan ( jag vet det låter konstigt xD).

Sedan använd samma ögonskugga som du använde i det

föra steget. Applicera den ögonskuggan på den gula ögonskuggan.




Applicera den ljusa ögonskugga vid ögonbrynet.

Använd nu samma ögonskugga som du använde i det

det 3:de steget.

Och applicera den ögonskuggan ovan på den justa ögonskuggan.

 




Avsluta med en ögonskugga  från

LUXE.




Använd mascara och sedan eyeliner.



Använd lite puder.

Avsluta med lite lösögonfransar och...


KLART!!!!
Nu borde din medoll se ut som Taylor Swift :D.
Lycka till :3!
Hennes musik video:

©misskokomoja.blogg.se
//ersättare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0