Johnny Pacar, Lauren storm och Kristy Wu.

Heeej!
Nu är jag tillbaks igen!
Jag har sett på serien Flyg 29 Saknas på sommarlovs Tv!
Jag bestämde mig för att skriva en artickel om Johnny Pacar som spelar Cody Jackson.
Här har vi en bild på honnom:
Här är en text från Wikipedia:

Johnny Pacar, född 6 juni 1981 i Dearborn, Michigan, USA är en amerikansk skådespelare. Egentligen heter han Pacuraru i efternamn, men har som skådespelare kortat ner det till Pacar. Han växte upp i den lilla staden Wayne med sina föräldrar Judith och John Pacuraru.

Den av hans roller som är mest känd i Sverige är den som Jackson (Cody Jackson) i "Flyg 29 saknas" som sändes i SVT:s Sommarlovsmorgon 2006 , 2007 och 2011. Johnny har också medverkat i filmen Now you see it..., som är en Disney original movie. Pacar har även haft en liten roll i filmen Wild Child som Roddy. Han har också haft en biroll i serien Ghost Whisperer.

Källa: Klicka HÄR!

Sedan har vi Ju Lauren storm.
Bild  på henne:

Hon spelar Taylor Hagan.
Henne hittar jag ingen bra text om!


Sen då Kristy Wu!
Hittade ingen text omhenne heller men jaja!
Titta på Serien!
Här har vi henne i egen hög person!

Hon spelar Melissa Wu i Flyg 29 saknas!
Ja hon har sitt eget efternamn jag vet!
Men jag ska försöka Att blogga mer!
Ses!
©Misskokomoja.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0